آیه‌های سپید پیامبری خاکستری

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۹
    قد

ناله‌ی زیر و زار من...

دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ

 


و سه‌گانی‌ها:

1

کسی این‌روزها به یادت نیست؛

به درک چشم شعرهات تر است!

به جهنّم که عشق در خطر است!

 

2

"من به یک آینه، یک بستگی پاک"... که نه!**

من به دل‌تنگی یک غنچه قناعت دارم؛

با شب و هق‌هق پاییز رفاقت دارم...

 

 

پی‌نوشت:

* با تشکّر از سرکارخانم مسیحا بابت معرّفی این تصویر زیبا.

** از سهراب: "من به یک‌آینه... یک بستگی پاک، قناعت دارم"


  • محمّد نقیان

نظرات (۴)

  • سمیرا چراغپور
  • نمای آخر این شعر را هرگز نخواهی دید!!!با یک غزل به روزم
  • سمیرا چراغپور
  • درود آقای نقیان
    سه شعر خوب خوندم بالاخره امروز؛
  • داوود مالکی
  • سلام دوست عزیز هشتمین شماره نشریه تخصصی شعر یانوس بروز شد با مهر داوود مالکی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی