آیه‌های سپید پیامبری خاکستری

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۹
    قد

3 سه‌گانی!

چهارشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۳:۳۶ ب.ظ

به نام خدا

 

 

حق ّ استادی به گردن‌ام دارد. قلم‌اش روی چشم:  سرکارخانم دکتر بی‌بی‌سمانه رضایی

معرفت و دغدغه‌هایش برایم عزیزند: سرکارخانم وحیده افضلی


شعرهاش را دوست دارم. تازه مثل خودم خاکستری‌ست! حتماً به میهمانی‌اش بروید: سرکارخانم الهام پاژرنگ

نه فقط هم‌شهری، که دوست‌ایم. نه فقط دوست، که دوست‌اش دارم!: سیّدرضا حسینی‌پور


خجسته‌بازاری‌ست نمایشگاه کتاب وقتی ارمغانی بگیری به یادگار از عزیزان سرکارخانم‌ها منیره حسینی، لیلا کردبچّه، مونا اکبریان ، جناب آقای داود مرادی و جناب آقای مهدی فرجی ...


و امّا این بار با سه‌گانی به‌روز کرده‌ام. به لطف زحمات استاد فولادی عزیز این قالب را سعی می‌کنم بیش‌تر و به‌تر بشناسم. تجربه‌ی قشنگی‌ست برای کسی که هم قالب‌های نو را دوست دارد هم دل‌بسته‌ی سبک‌های پیشینیان است.

 


1

اگرچه کرده دلم باز هم هوای شما

مرا ببخش ولی این حماقت محض است

غرور آینه را بشکنم به پای شما!

 

2

تو که رفیق ِ شب و هم‌پیاله‌ی ماهی

و چشم‌هات پر از شعر ناب ِ پرواز است

بگو چه می‌شود که غزل بغض می‌کند گاهی؟!

 

3

در تمام کوچه‌ها دویده‌ام

پابه‌پای این شب ِ سیاه

بی‌قرار ِ یک نگاه ِ ماه...

 

 

  • محمّد نقیان

نظرات (۶)

  • حمیدرضا مجیری
  • سلامچهارمین مجموعه ی حسین مزاجی با عنوان"ارجا"در نشر چشمه منتشر شد.با مطلبی در این مورد به روزم و منتظر نقد شمابا احترام
    سلامبا سه گانی به روزم
    من هم بروزم
    درود بروزم!
    مرسی محمدبه روز نمیشی؟
  • فاطمه بیرانوند
  • سلام دعوتید به ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی