آیه‌های سپید پیامبری خاکستری

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۹
    قد

«پدر» و «مادر»...

شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۱، ۰۷:۱۶ ق.ظ

 

 

 

 

 

.: پدر :.


روزی این آیه را

بر گل‌دسته‌ای به بلندای برادرم

در گوش‌های آجری شهر

فریاد می‌کنم:

همانا برای من

پدر

از هر عبادت سودمندی

برتر و والاتر است

حتّی نماز جمعه!

 

 

.: مادر :.

 

نه زمین و نه باران

نه آفتاب و نه آتش

نه فرشتگان روزی‌آور

و نه حتّی خدا...

 

این، شیارهای پرنور دستان مادر است

که به نان

               برکت می‌دهد!

 


  • محمّد نقیان

نظرات (۹)

  • علی اکبر حیرت
  • هزاران درود دوست عزیز،سالی پر نشاط همراه تمام زیبایی ها برایتان آرزو مندم مستیتان مدام
  • فاطمه گیلانی
  • بهار امسال به روز شده ام
    ...
    منتظرم آیه های سپید پیامبر خاکستری هستیم .... چرا اینجا به روز نمیشه آخه؟
  • دختر ماه (فاطمه محمّدی)
  • سلام دوست عزیز. با شعری به روزم. خوشحال می شم بیایین.
    سلام دعوتید به شعرهای وبلاگ من
  • سوژه ی قاصدک ها
  • سلام بر شاعر خوب و گرامی ارادت همیشگی
    و اکنون من در آستانه سالی جدید از زیستنم بازمیگردم فارغ از فیسبوک و سایفون!
    سلام....چشم...شما لطف دارید...!ممنونم دوست محترم. من کجا و شاعری کجا.........علاقه که هیچی سرش نمیشه...  
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی