آیه‌های سپید پیامبری خاکستری

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۹
    قد

عشق محمّد بس است و آل محمّد!

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۱:۴۸ ق.ظ

 

 

نه شاهینی

و نه عقلت

به دامنه‌ی پرواز کبوتران نجف می‌‌رسد؛

همین!

 

سیگاری روشن می‌کنم

و به ترانه‌ای از اولاد علی می‌اندیشم

که ناخوانده مانده برای روز مبادا

که زودتر بادا!...

 

 

پی‌نوشت:

از جناب آقای حسین‌نژاد بخوانید: من شیعه‌ام!

و طرح سرکارخانم مردانی را ببینید: پنج خطّ حمّال شیطان!

سخن آخر: نام خانوادگی من «نقیان» است؛ تا کور شود هر آن که نتواند دید!

 

  • محمّد نقیان

نظرات (۹)

اعیاد شعبانیه بر شما مبارک
  • محمد حسن اسفندیارپور
  • سلامی به عطر باران بروز هستم و منتظر مهربانی شما ای معنی تردید به ایمان و یقینم لب باز کن از باغ لبت سیب بچینم من آتش رقصان دراویش مغانم انگور بنوش از تپش خاک برینم
    سلام آقای نقیان ممنونم که سر زدید به وبلاگم. موفق باشید
    سلام بر شما انشالله روزگار بر وفق مرادتان باشد آری در امتحانات به سر میبریم به زودی خواهم آمد حضورتان سبز زرد ...اما قرمز مباد
    عشق عبارت است از همه چیز را برای یک هدف دادن و به پاداشش هیچ چیز نخواستن ، این انتخاب بزرگی است ، چه انتخابی!.شریعتی
    درودفراوان دعوتید برای خوانش و نقد رباعی و تبادل لینک بدرود
    موفق باشید... در ضمن.. خیلی خیلی زیبا بود...
    درود
    سلام دوست عزیز. با شعری از استاد آبان به روزم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی