آیه‌های سپید پیامبری خاکستری

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۱۹
    قد

گواهی پیش از فوت

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۸۹، ۱۰:۴۹ ب.ظ

 


سرطان ریه مرا می‌کشت

اگر 

سیگار را ترک نکرده بودم؛

حالا امّا

که تو مرا ترک کرده‌ای

فکر می‌کنم

در جایی که مانع کسب است

بمیرم

از ایستادن بی‌جای قلبم،

یا از سل که بیماری عشّاق است و 

شعرهای خونینی که

هرشب سرفه‌شان می‌کنم،

یا از نداشتن گرمی آغوش‌ات

سینه‌پهلو می‌کنم،

یا جگرم را تکّه‌تکّه خواهد کرد 

شوکرانی

که از چشم‌های تو 

به کام کلامم ریخته؛

یا شاید...

شاید...


به هرحال

از این مطمئن‌ام:

مرگ من

مربوط می‌شود

به حوالی ِ سینه‌ام!

 

  • محمّد نقیان

نظرات (۸)

سلام. از شاید ماندگار میام. ممنون از حضورت. شما با افتخار لینک شدی. به امید حضور بیشتر
  • رضا باب المراد
  • سلام دوست گرامیبه روزمو دعوتی به خوانشونوشتنبا ارادت
    دقیقا مرگ من هم همینطور...گرچه سیگار رو ترک کردم ولی شک ندارم که عاقبت ریه م منو خواهد کشت...سپاسگذار بودنت رفیق ... گرچه دیر ؛ سال جدیدت پدرام و سراسر نیکبختی...
    سلام"چقدر باید.."به روزممانا باشید
  • دیکتاتور مهربان
  • وبلاگتان را از کتاب کتیبه ها پیدا کردم قابل تحسین است دیکتاتور مهربان منتظر حضور شماستنویسا بمانید
  • بنفشه کرکودی
  • به روزهای عاشقانه ی اردیبهشت لبخند یادت نره راستی این لینکه بر قرار شد
    سلام. خیلی اتفاقی از وبلاگ خاکستر کلمات - وبلاگتون رو پیدا کردم. کار قشنگی بود. بسیار جا افتاده از عبارات به ظاهر نا مآنوس استفاده کردید. موفق باشی .
    پاسخ:
    سلام آقاابراهیم؛ متشکرم از حضورتون. لطف دارید شما. بازهم به کلبه‌ی کوچکم سر بزنید، خوشحال خواهم شد. در پناه خدا شاد و سلامت باشید
    بسیار زیبا ستمرگ در جایی بالاتر از سینه در فکر وروح ماست گاهی ما مرده ایم بدون اینکه خودمان بدانیم  کاش میدانستیم چگونه باید زیست چگونه باید مرد
    پاسخ:
    سلام بر شما. سپاسگزارم از لطف شما. جملات زیبایی نوشتید... درس‌آموز بود.... ممنون گرامی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی